Cauti pentru prima data un job, urmaresti o promovare sau vrei sa ai mai multi clienti? Dar ai verificat si ce spune Google despre tine? Iti prezentam cinci rezultate pe motorul de cautare care iti pot ruina cariera.
Inainte sa-i cunoasca, angajatorii cauta numele candidatilor pe Google, lucru pe care se vor concentra tot mai mult de acum incolo, avertizeaza specialistii, potrivit publicatiei Entrepreneur.
Angajatorii sunt din ce in ce mai interesati de profilul viitorului angajat. Asa ca 80% dintre acestia cauta numele candidatilor pe Google inainte sa stabileasca o intalnire cu acestia, scrie Business Insider.
Un specialist in brand personal traseaza astfel cinci rezultate in Google care te defavorizeaza complet.
1. Articole calomnioase si defaimatoare pe blog sau pe site
Daca cineva te supara, nu iti transforma frustrarea de moment intr-un articol care ramane in istoria Google. Este o alegere care iti strica imaginea in ochii angajatorilor. Daca vorbim de o situatie inversa, adica daca cineva ti-a "dedicat" un articol, defaimator de altfel, pe blogul sau site-ul sau, inseamna trebuie sa fi afectat destul de mult acea persoana, spun specialistii.
2. Razbunarea de dupa despartire
Multi oameni tind sa se razbune dupa o despartire, iar cea mai comuna alegere este publicarea unui video porno. Iar acesta devine cel mai daunator rezultat in Google.
3. Review-uri negative pe forumuri sau site-uri dedicate
Site-urile anonime de review-uri ii incurajeaza pe oameni sa-si verse frustarile acolo. Parerile despre tine, mai ales daca ocupi o functie-cheie intr-o anumita industrie, te vor afecta in relatiile cu oamenii de business sau clienti.
4. Informatii despre arest sau alte probleme cu legea
Daca esti o persoana cunoscuta, ai grija de alegerile pe care le faci. Daca acestea duc la un arest sau alte probleme cu justitia, fii sigur ca iti vor afecta grav imaginea si de aici cariera, mai ales cand informatiile pot fi gasite pe Internet.
5. Aparitii negative in presa
Cu atat de multe publicatii online nationale si regionale sau publicatii nisate, cum ar fi cele de IT, cand esti o persoana cunoascuta de public este usor de gasit titlurile articolelor despre tine.
Tu iti cauti numele pe Google in mod frecvent? Ai intalnit situatii in care un angajator sau intervievator ti-a dat de inteles ca a cautat informatii despre tine pe Google ori Facebook?
Sursa : wall-street.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu